hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| کرایه تاکسی ها در قم گران نشده است

قم| کرایه تاکسی ها در قم گران نشده است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری قم گفت: پس از افزایش قیمت بنزین، نظارت ها برعملکرد تاکسی ها در قم افزایش یافته و هیچ گونه افزایش قیمتی برای ناوگان تاکسی رانی مشاهده نشده است.
مرتضی عزتی در گفت وگو با خبرنگار رویداد ایران، با اشاره به نظارت جدی بر کرایه تاکسی ها در قم، اظهار کرد: بعد از افزایش قیمت بنزین، برحجم بازرسی و نظارت برعملکرد تاکسی‌های شهر قم افزوده شده‌است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری قم اضافه کرد: همچنین قیمت سرویس‌های مدارس و آژانس‌های تلفنی نیز در روزهای گذشته و بعد از اصلاح قیمت سوخت با افزایش همراه نشده است.
عزتی سهمیه اختصاص یافته برای تاکسی‌های درون شهری را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت بنزین، آستانه تحمل رانندگان تاکسی در دست آنالیز است.
وی گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ خودرو در رابطه با سرویس مدارس شناسایی شده که بیش از ۲ هزار عدد از این خودروها را وسایل نقلیه شخصی شامل می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: ساماندهی و تعیین تکلیف سرویس مدارس مساله مهمی بوده که باید در سطح استان برای جلوگیری از افزایش قیمت ها صورت بگیرد.
وی تصریح کرد: کرایه وانت‌بارهای شهر قم به صورت ناچیز افزایش یافته‌است، سهمیه اختصاص یافته به وانت بارهای استان بسیار محدود و ناکافی است.
عزتی گفت:‌ ۱۵ هزار وانت درسطح استان شناسایی شده که از این بین بیش از ۱۲ هزار وانت به صورت آزاد فعالیت کرده و پروانه‌ای از سازمان تاکسیرانی و یا اداره کل راهداری دریافت نکرده‌اند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: وانت بارهای برون شهری قم برای دریافت سهمیه بنزین باید نسبت به دریافت پروانه فعالیت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اقدام کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد